Стройснабсервис МП(044-4652355.067-3396904) » Товары и услуги » Агрегат битумно-щебеночный (дорожно-строительный-АБЩ

Агрегат битумно-щебеночный (дорожно-строительный-АБЩ

Продам: Агрегат битумно-щебеночный (дорожно-строительный-АБЩ
Агрегат битумно-щебеночный (дорожно-строительный-АБЩ
Увеличить:Агрегат битумно-щебеночный (дорожно-строительный-АБЩ увеличить
Каталог: Машины и оборудование для бетонных работ

Агрегат бітумно-щебеневий-АБЩ призначений для використання при ямковому ремонті доріг шляхом одночасної доставки до місця роботи до 4-х фракцій щебеня і розігрітого бітуму або бітумної емульсії і створює можливість продувки стисненим повітрям поверхні ремонту та подачі бітуму і щебеню безпосередньо до місця роботи. Може використовуватись при будівельних та ландшафтних роботах, на аеродромах, при розшивці швів та тріщин і ін. Розрахований для роботи при зовнішніх температурах від –50С до 600С. Агрегат транспортується на двоосному шасі з накатним гальмом і може буксируватись трактором чи автомобілем зі швидкістю, що не перевищує 25 км/год. 2 Технічні характеристики Робочий об’єм цистерни, дм3 (л) 400 ± 10 Максимальна витрата дизельного палива на нагрівання (підтримування робочої температури) бітуму л/год 4,5 Місткість бака для дизельного палива, дм3 (л) 8 Продуктивність помпи подачі бітуму, л/хв 20 ± 5 Максимальна температура нагрівання бітуму, °С 180 Робочий тиск стиснутого повітря в ресиверах, МПа (кг/см2) , 0,7 ± 0,1 (7 ± 1) Місткість ресиверів, дм3 (л) 76 Робочий тиск розігрітого бітуму в пістолеті, МПа (кг/см2) 0,2...0,4 (2...4) Швидкість транспортування, км/год 25 Дорожній просвіт, мм, не менше 300 Колія коліс, мм 1200 Габаритні розміри, мм довжина 3300 ± 100 ширина 1500 ± 50 висота 2300 ± 100 Експлуатаційна маса, кг 1500 3 Будова 3.1 Агрегат складається з шасі, рама якого 1 (рис. 1) встановлена на двох осях з гальмівними барабанами і пневматичними колесами. На рамі змонтовано на гумових амортизаторах стальну цистерну-термос 2 для бітуму з силовою установкою в задній частині і вузлом підігріву цистерни спереду. Для подачі бітуму з цистерни служать термостійкі гнучкі рукави 3, що закінчуються пістолетом 4 з термоізольованими ручками, одна з яких керує краном подачі бітуму. Рукави підтримуються поворотною кулісою 5. Під кулісою утримується рукав стисненого повітря з пістолетом 6, з’єднаний з ресиверами, що встановлені в нижній частині рами. Приводом служить бензиновий двигун внутрішнього згоряння, на одній плиті з якими встановлено компресор. Рис. 1 Агрегат, вид ззаду 1 – рама, 2 – цистерна-термос, 3 – рукави подачі бітуму, 4 – пістолет бітумний, 5 – куліса поворотна, 6 – пістолет повітряний 3.2 Бункер щебеневий 7, (рис. 2) складається з 4-х попарно з’єднаних між собою секцій, закріплений на рамі. Кожна секція в нижній частині виготовлена у вигляді нахиленої площини, яка завершується щілиною, що закривається заслінкою з циліндричною поверхнею 8 з допомогою ручки 9. Заслінка фіксується храповим механізмом, забезпечуючи потрібну величину щілини до повного відкривання, а ручкою 10 розфіксується до повного закривання. Щебінь, що проходить через щілину по направляючій панелі 11 висипається на підніжку 12, яка в робочому стані відхиляється в горизонтальне положення і закріплюється самофіксуючими замками 13 з двох сторін. У передній частині проміжку бункера встановлено бак дизпалива 14 для живлення вузла нагріву. З цієї ж сторони змонтовано трубу відводу продуктів згорання 15, закріплену у верхній частині бункера і з’єднану з виходом нагрівного елемента цистерни гофрованим термостійким рукавом. Для транспортування агрегату служить зчіпна петля типу “кільце” з механізмом накатного гальма і ручкою стоянкового гальма 16 та запобіжним ланцюгом. При під’єднанні до тягача з висотою зачеплення 400 мм (трактор, “газель” і ін.) використовується жорстка гальмівна тяга 17, для вищих рівнів зачеплень причіпний пристрій встановлюється на наставки висотою 200 мм або 400 мм з використанням гнучкого троса для передачі гальмівного зусилля на колеса. Для захисту від колісного забруднення застосовано гумову обшивку. Рис. 2 Агрегат, вид спереду 7 – бункер щебеневий, 8 – заслінка рухома, 9 – ручка повороту заслінки, 10 – ручка фіксації заслінки, 11 – панель направляюча, 12 – підніжка, 13 – самофіксуючий замок, 14 – бак дизпалива, 15 – труба відводу продуктів згоряння, 16 –ручка стоянкового гальма, 17 – тяга гальмівна жорстка. Шасі у відчепленому від тягача положенні встановлюється на підпору з колісним вертлюгом, що закріплена на дишлі. Під цистерною встановлено два ресивери стиснутого повітря, що надходить від компресора. З ресиверів стиснуте повітря поступає до пальника, пневмопістолета і на продувку бітумопроводів. Ресивери обладнано клапанами зливу конденсату. Поміж компресором та ресиверами в трубопроводі подачі стиснутого повітря вмонтовано регулятор тиску з манометром для контролю тиску в ресиверах. Регулятор налаштований на тиск 0,8 Мпа.__